Τρίτη 6 Ιουνίου 2006

Κανόνες παρακολούθησης FIFA World Cup

Εξαιρετικά σημαντικές συμβουλές και συστάσεις προς γυναίκες συζύγους, μητέρες, αδελφές, κόρες κ.τ.λ. (σε όλες γενικώς). Αυτοί οι κανόνες θα πρέπει να ανακοινωθούν πριν από το Παγκόσμιο Κύπελλο και την 9η Ιουνίου αυτής της χρονιάς.

ΛΙΣΤΑ ΚΑΝΟΝΩΝ
1. Από την 9η Ιουνίου έως και την 9η Ιουλίου 2006, θα πρέπει να διαβάζεις τις αθλητικές στήλες των εφημερίδων και των site έτσι ώστε να είσαι ενημερωμένη σχετικά με το τι συμβαίνει στο Παγκόσμιο Κύπελλο για να μπορείς να λαμβάνεις μέρος στις συζητήσεις. Εάν αποτύχεις να το κάνεις αυτό τότε θα σε θα σε αγνοώ εντελώς. ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΕΙΣ μετά όταν δε θα σου δίνω καμία σημασία.
2. Κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, η τηλεόραση είναι δική μου όλες τις ώρες χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν τολμήσεις να ρίξεις έστω και ματιά στο τηλεκοντρόλ θα σου βγάλω το μάτι !!
3. Εάν χρειαστεί να περάσεις μπροστά από την τηλεόραση κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού, δε με ενοχλεί εφόσον θα το κάνεις μπουσουλώντας στο πάτωμα και χωρίς να μου αποσπάς την προσοχή ! Εάν αποφασίσεις να σταθείς γυμνή μπροστά στην τηλεόραση σιγουρέψου ότι έχεις ρούχα να φορέσεις μετά γιατί εάν αρπάξεις κανένα κρύωμα δε θα έχω χρόνο να σε τρέχω στους γιατρούς ή να σε φροντίζω το μήνα του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
4. Κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών θα είμαι τυφλός, κουφός και μουγκός, εκτός και αν απαιτήσω να μου ξαναγεμίσεις το ποτήρι μου ή να μου φέρεις κάτι να φάω. Eχεις τρελαθεί εντελώς εάν πιστεύεις ότι θα σε ακούω, θα ανοίγω την πόρτα, θα απαντώ στο τηλέφωνο ή θα μαζεύω το παιδί που μόλις έπεσε από το 2ο όροφο? δεν πρόκειται να συμβεί!!
5. Θα ήταν καλή ιδέα να έχεις πάντα στο ψυγείο τουλάχιστον 2 εξάδες μπύρες όσο και διάφορα καλούδια για να χλαπακιάζουμε και σε παρακαλώ πολύ μην τσαλακώνεις τα μούτρα σου στους φίλους μου όταν θα έρχονται να παρακολουθήσουμε μαζί τα παιχνίδια. Σε αντάλλαγμα ίσως σου επιτραπεί να παρακολουθείς τηλεόραση από τις 2 τα μεσάνυχτα μέχρι τις 3 το μεσημέρι, εφόσον τα αποτελέσματα των αγώνων είναι αυτά που εγώ επιθυμούσα και εφόσον εκείνη την ώρα δεν προβάλλεται μαγνητοσκοπημένο ένα παιχνίδι που έχασα κατά τη διάρκεια της ημέρας.
6. Σε παρακαλώ, σε παρακαλώ, σε παρακαλώ !! Εάν με δεις να τα έχω πάρει γιατί η ομάδα μου χάνει, ΜΗΝ αρχίσεις τα "ξεπέρασέ το, είναι ένα παιχνίδι", ή "μην τρελαίνεσαι θα νικήσετε την επόμενη φορά". Εάν πεις τέτοια το μόνο που θα πετύχεις είναι να γίνω τούρκος και να σε μισήσω ! Θυμήσου, δεν πρόκειται ποτέ να γνωρίζεις περισσότερα από μένα για το ποδόσφαιρο και όλες αυτές οι "εκφράσεις παρηγοριάς" το μόνο που θα πετύχουν είναι να οδηγήσουν στο χωρισμό.
7. Είσαι ευπρόσδεκτη να καθίσεις μαζί μου να δούμε ένα παιχνίδι και να μου μιλάς κατά τη διάρκεια του διαλείμματος του πρώτου ημιχρόνου αλλά μόνο όταν προβάλλονται διαφημίσεις και μόνο εάν το σκορ στο πρώτο ημίχρονο με ικανοποιεί. Επιπροσθέτως σημείωσε σε παρακαλώ ότι αναφέρομαι σε ΕΝΑ παιχνίδι μόνο. Δεν πρόκειται να γίνει σύστημα και δικαιολογία το Παγκόσμιο Κύπελλο για περνάμε ώρες μαζί.
8. Τα replays των γκολ είναι απολύτως σημαντικά. Δε με ενδιαφέρει εάν είδα ή όχι το γκολ, θέλω να το ξαναδώ. Πολλές φορές.
9. Πες στις φίλες σου να μην αρχίσουν τα παιδικά πάρτι ή τις συγκεντρώσεις που απαιτείται η παρουσία μου γιατί
Α) Δε θα έρθω,
Β) Δε θα έρθω και
Γ) Δε θα έρθω
Εάν όμως ένας φίλος δικός μου μας καλέσει την Κυριακή στο σπίτι του να δούμε κάποιο παιχνίδι τότε θα πετάξουμε και θα πάμε.
10. Τα highlights του Παγκοσμίου Κυπέλλου που προβάλλονται καθημερινά το βράδυ στην τηλεόραση είναι τόσο σημαντικά όσο και τα ίδια τα παιχνίδια. Μην σκεφτείς καν να πεις "μα το έχεις ήδη δει αυτό?γιατί δεν αλλάζεις κανάλι να δούμε κάτι όλοι;" Η απάντηση θα είναι "αναφέρσου στον κανόνα Νο. 2 αυτής της λίστας".
11. Τέλος, σε παρακαλώ κράτα για τον εαυτό σου εκφράσεις όπως "Δόξα τω Θεώ που το Παγκόσμιο Κύπελλο είναι κάθε 4 χρόνια". Εχω ανοσία σε τέτοια λόγια γιατί μετά από αυτό έρχεται το Champion?s League, το Κύπελλο Ελλάδας, το Πρωτάθλημα Ελλάδας κ.τ.λ.

Σε ευχαριστούμε για τη συνεργασία σου,

Φιλικά,

Αντρες του Κόσμου.

2 σχόλια:

Apostolos Pavlidis είπε...

Και το 100στό post είναι γεγονός !

Al-X είπε...

BTW, se poio site borei kaneis na dei ta paixnidia online ...?