Δευτέρα 5 Ιουνίου 2006

Παλιά, καλά και κυρίως ... ξανθά !!!

Είναι μια ξανθιά, στρατιωτικός στο επάγγελμα, και έχει αράξει να ξεκουραστεί πάνω σε μια ατομική βόμβα.

Κάποια στιγμή, περνάει απο κει ένας συνάδελφός της, τη βλέπει και της λέει:

- Ρε συ Μαιρούλα... Κάνε λίγο στην άκρη να κάτσω κι εγώ, τα χω φτύσει...

Και η ξανθιά απαντάει:

- Helloooo! Η βόμβα είναι ατομική...!


- Πως λέγονται δύο ξανθιές που παίζουν κρυφτό;

- Αγνοούμενες!


Ήταν δυο ξανθιές και λέει η μια στην άλλη:

- Τι είναι πιο κοντά το φεγγάρι ή η Καβάλα;

Και λέει η άλλη:

- HELLO, το φεγγάρι το βλέπουμε!!!!


Μπαίνει μια ξανθιά σε ενα φαρμακείο, πλησιάζει τον φαρμακοποιό και του λεει;

- Ένα ζευγάρι γυαλια, σας παρακαλώ.

- Για τον ήλιο; ρωτάει ο φαρμακοποιός.

- Όχι, για μένα, απαντάει η ξανθιά


-Πώς μπορείς να απασχολήσεις μια ξανθιά μια ολόκληρη ημέρα;

- Την βάζεις σε ένα στρόγγυλό δωμάτιο και της λες να κάτσει στην γωνία.


-Τι μπορεί να περάσει από το μυαλό μιας ξανθιάς χωρίς να το καταλάβει;

- Μία σκέψη!!


Πάει μία ξανθιά σινεμά με τον άνδρα της.

Φτάνει στο ταμείο και λέει:

- Δύο εισιτήρια παρακαλώ!

- Για τον Ρωμαίο και την Ιουλιέττα;

- Τι λες μωρέ, για μένα και τον άνδρα μου είναι!!!


- Γιατί οι ξανθιές κουβαλούν μικρά προφυλακτικά μαζί τους;

- Για ψύλλου πήδημα...


- Πως κρατάς μια ξανθιά απασχολημένη;

- Της δίνεις ένα χαρτί που λέει:

"Διαβάστε τη κάτω γραμμή

Διαβάστε τη πάνω γραμμή"


Mια ξανθιά σε μια καφετέρια θέλει να πάει στην τουαλέτα.

Μόλις περνάει ο σερβιτόρος σκύβει και τον ρωτάει στο αυτί:

- Που είναι η τουαλέτα;

- Από την άλλη... απαντά αυτός.

Τότε εκείνη σκύβει στο άλλο αυτί και ξαναρωτάει:

- Που είναι η τουαλέτα;


Xτυπάει η πόρτα και ρωτάει η ξανθιά από μέσα:

- Ποιός είναι;

Της απαντάει αυτός που είναι απ' έξω:

- Εγώ!

Κι αυτή αναρωτιέται:

- Εγώ;;;;


Μπαίνει μια ξανθιά σε ένα ζαχαροπλαστείο.

Ξανθιά: - Κύριε ζαχαροπλάστη, τι γλυκά είναι αυτά;

Ζαχαροπλάστης: - Αυτά είναι κοκάκια, κυρία μου.

Ξανθιά: - Κοκάκια; Έτσι φωνάζουνε και το αγόρι μου οι φίλοι του!!


Πάει μια ξανθιά σε μια εταιρία μηνυμάτων και λέει στον υπεύθυνο:

- Γεια σας, θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα στη μητέρα μου

που μένει στον Έβρο.

- Βεβαίως, Θα σας κοστίσει 40 ευρώ.

- Ξέρετε δεν έχω χρήματα, αλλά θα έκανα τα πάντα για να στείλω αυτό το μήνυμα!

- Χμμμ, πολύ καλά, περάστε μέσα από τον πάγκο, της λέει ο υπεύθυνος και η ξανθιά περνάει.

- Γονατίστε, της λέει και αυτή γονατίζει.

- Κατεβάστε το φερμουάρ μου. Και αυτή το κατεβάζει.

- Βγάλ' τη μου έξω.

Η ξανθιά ακολουθεί πιστά τις εντολές που της δίνονται.

- Τώρα αρχίστε.

Και τότε η ξανθιά, έχοντας το όργανο του υπευθύνου στα χέρια της.

- Έλα μαμά με ακούς; Εγώ είμαι

Δεν υπάρχουν σχόλια: