Σάββατο 4 Μαρτίου 2006

Γαμήθηκε ο Δίας

Χτες το μεσημέρι, επέστρεφα σπίτι με το αυτοκίνητο, χαλαρά, ωραία μέρα κλπ κλπ

Έλα που όμως δεν έφτασε ποτέ το αυτοκίνητο σπίτι, ευτυχώς τουλάχιστον έφτασα εγώ.

Ένα Stop, μία παραβίαση του και η σύγκρουση ήταν γεγονός.

Μόλις είχε πάρει τα παιδιά της από το σχολείο και έπεσε πάνω μου, αφρενάριστη.

Το δικό μου ένα παλιό Renault Clio 1.2, το δικό της Toyota Avensis, τι τύχη μπορούσα να έχω ?

Ήρθε από δεξιά (ευτυχώς) και με βρήκε μπροστά στο φτερό και στη ρόδα, την οποία διέλυσε. Το αυτοκίνητο μου μετατοπίστηκε, από τους κραδασμούς πρόλαβα να δω πως έσπασε η βάση στήριξης της μπαταρίας, κάτι υγρά (όχι πολλά) εμφανίστηκαν και ποιος ξέρει τι άλλο ...

Αναγνώρισε την υπαιτιότητα της, αλλά το αυτοκίνητο μπαίνει σε συνεργείο, εκκρεμεί ραντεβού με πραγματογνώμονα και να δούμε πότε τελικά θα το πάρω πίσω, όπως ήταν.

Α ρε Δία ...

5 σχόλια:

Samarita είπε...

Συνblogικίτη περαστικά να ναι. Βέβαια ίσως θα έπρεπε να βάλουμε στο blog τις γνωστές φώτος περί το πώς οδηγάνε οι γυναίκες....

Καλά ξετελέματα που λέμε κι εμείς εδώ στο Νότο

Al-X είπε...

Ante, 8a ftia3eis kai ekeinon ton ka8repth poy kremotan ...! :)

Ase poy twra den 8a anyshxeis mhpws se grapsoyn ...:p

Seriously now, kanonise me to synergeio na to ftia3oyn oso pio grhgora boroyn. Ta lefta 8a ta pareis se merikous mhnes outws h allws ...

Samarita είπε...

Να τον ακούς τον Σικάγο. Είχε πάρει σβάρνα κάτι περίπτερα μικρός και ξέρει....

Παυλίδης Απόστολος είπε...

Ζήτησα και πήρα προτιμολόγηση από μηχανικό και φανοποιό, βρισκόμαστε στα 1300 euro.
Αλλαγή κρεμαριέρας, ψαλίδι, βάση μηχανής κλπ.
Λόγω παλαιότητας, πάμε σε μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, για αυτό και το χαμηλό σχετικά κόστος.
Την άλλη βδομάδα μου είπαν πως θά 'ναι έτοιμο.
Για να δούμε...

Υ.Γ. Ναι Alex, θα αλλάξω και τους ταλαιπωρημένους καθρέπτες... :-)

Παυλίδης Απόστολος είπε...

Το παρέλαβα σήμερα...
Ο λογαριασμός έκλεισε στα 1400 ευρώ.
Παρέδωσα τα τιμολόγια στην Allianz και αναμένω 7-10 μέρες, έτσι είπαν...